2023-2024 Annual Report | Informe Anual 2023-2024

From creating opportunities for collective resource stewardship to increasing the accessibility of sustainably-minded products, our farmer and rancher clients nurture community resilience in ways that reimagine our current food system. These client experiences make us at KTA continually thoughtful about how we best build our programs in service of small sustainable farmers and ranchers.

In our 2023-2024 Annual Report, we invite you to understand the resilience being cultivated both among our farmer and rancher clients in addition to our team as we invest in the next decade of our organization. There is always a place for each of us in this work, which we hope you will also discover within these pages.

Desde la creación de oportunidades para la gestión colectiva de los recursos hasta el aumento de la accesibilidad de productos sostenibles, nuestros clientes agricultores y ganaderos fomentan la resiliencia de las comunidades de formas que reimaginan nuestro sistema alimentario actual. Estas experiencias con los clientes hacen que en KTA reflexionemos continuamente sobre la mejor manera de desarrolar nuestros programas al servicio de los pequeños agricultores y ganaderos sostenibles.

En nuestro Informe Anual 2023-2024, le invitamos a comprender la resiliencia que se cultiva tanto entre nuestros clientes agricultores y ganaderos como en nuestro equipo, a medida que invertimos en la próxima década de nuestra organización. Siempre hay un lugar para cada uno de nosotros en este trabajo, que esperamos que usted también descubra en estas páginas.

Report graphic design credit: Tiffany Threets; Spanish translation credit: Eréndira Sáenz